Misterchat Your Customer Service
Misterchat Your Customer Service
Preview

Veelgestelde vragen

Om jou nog sneller van dienst te zijn, hebben wij een aantal veelgestelde vragen beantwoord. Staat het antwoord dat jij zoekt er niet tussen? Geen enkel probleem! Wij zijn van 's ochtends 07:00 tot middernacht 24:00 bereikbaar voor al jouw vragen.

Customer Service

Wat is klantenservice?

Klantenservice verwijst naar de ondersteuning en assistentie die een bedrijf biedt aan zijn klanten voor, tijdens en na een aankoop of gebruik van een product of dienst. Het omvat verschillende vormen van communicatie, zoals telefonisch, via e-mail of livechat op de website. 

Waarom moet ik klantenservice uitbesteden?

Het uitbesteden van klantenservice biedt verschillende voordelen. Het stelt bedrijven in staat zich te concentreren op hun kernactiviteiten terwijl gespecialiseerde externe teams zorgen voor professionele ondersteuning aan klanten. Dit kan kosten besparen, flexibiliteit bieden in piektijden en toegang geven tot expertise en technologie die anders misschien niet beschikbaar is.

Wat is de beschikbaarheid van jullie diensten?

Elke dienst is 24/6 te gebruiken. De LiveChat staat op elk tijdstip aan, waarbij er altijd een medewerker beschikbaar is. Ook de telefonie en e-mails kunnen direct beantwoord worden door onze 24/6 aanpak.

Hoe duur is het uitbesteden van de klantenservice?

De prijs hangt volledig af van jouw wensen en bedrijf. Wil je alleen een LiveChat of wil je alleen dat we telefonie overnemen? Dat is zeker mogelijk! We kunnen zelfs de gehele klantenservice voor je overnemen. Neem gerust contact op en ontvang vrijblijvend advies!

Kan de klantenservice omgeving aangepast worden naar onze huisstijl?

Dat kan! Elke klantenservice omgeving is uitgerust met de huisstijl van het bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om belangrijke zaken of vragen door te geven, zodat deze in de omgeving kan worden geplaatst. Zo kan er geen enkel probleem ontstaan!

 Wat is jullie response tijd?

95% van alle bezoekers op jouw website kunnen wij binnen gemiddeld 10 seconden verwelkomen. Voor telefonie geldt hetzelfde verhaal en e-mails proberen we binnen een half uur weggewerkt te hebben!

 Is een lead vanuit Live Chat waardevol?

Het naar binnen halen van online bezoekers is waardevoller dan leads die middels telefoon of email zich aandienen. Het snelle en persoonlijke contact wat op ieder moment van de dag mogelijk is heeft een hoge “customer experience”. Onderzoek wijst uit dat een lead die middels Live Chat komt 2,5 meer waard is dan andere leads.

Onze prijzen

Wat kost het inhuren van MisterChat?

Onze tarieven zijn afhankelijk van de soort dienst en welk pakket er gekozen wordt. Daarom kijken we vrijblijvend naar de beste oplossing voor jou bedrijf en zorgen we voor een pakket op maat!

Waarom is MisterChat zo enorm voordelig?

Dit komt omdat onze customer service medewerkers tegelijkertijd bezig zijn voor verschillende bedrijven. Elk telefoontje en mailtje wordt opgepakt, zodat er niks verloren gaat. Uiteindelijk deel je dus de kosten met andere bedrijven, zodat het extra voordelig is!

Onze medewerkers

Wat is het niveau van jullie klantenservice medewerkers?

Onze Customer Service Medewerkers zijn gescreend op commerciële inleving, contactuele eigenschappen, schrijfvaardigheid en resultaatgerichtheid. Het doel van hen is tenslotte het naar binnen halen van leads en het verlenen van eerste en tweedelijns service vragen. Daarnaast zijn ze getraind in Engels, Nederlands en Duits.

 Wat als jullie de vraag niet kunnen beantwoorden?

Natuurlijk komen er af en toe lastige vragen vanuit bezoeker. Dit vormt geen probleem, maar juist een kans! Het doel van Live Chat is vooral de vraagsteller achter de vraag, te binden voor jou!

We vertellen dat wij zijn specifieke vraag niet kunnen beantwoorden, maar dat een van onze collega’s zo spoedig mogelijk contact opneemt om hem te helpen. De bezoeker voelt zich professioneel behandelt en waardeert het eerste contactmoment. Hierdoor heb jij een ovenwarme lead waarmee je verder kan.

Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie medewerkers mijn bezoekers het juiste antwoord geven?

Onze customer support collega’s beoordelen jouw website en voegen alle informatie toe die wij relevant vinden voor jouw bedrijf of dienstenaanbod aan de kennisbank. Deze kennisbank is een database met informatie over jouw bedrijf of dienst. Deze informatie is beschikbaar voor elke agent die een inkomende chat van jouw site beantwoordt. Naast de online onboarding verzamelen we eveneens middels een call met jou, meer informatie over jouw bedrijf. 

Al onze agenten zijn opgeleid om aanvullende informatie over jouw bedrijf of service toe te voegen aan jouw kennisbank. Doorgaans kunnen onze agenten de meeste vragen gemakkelijk beantwoorden binnen 5 tot 10 dagen na aanvang van de service.

Koppelingen Live Chat

 Kan ik Live Chat koppelen met andere kanalen?

Jouw online bezoekers willen drempelloze ervaring, ongeacht op welk kanaal ze zich bevinden, liefst ook nog eens gepersonaliseerd. Wij faciliteren jouw Live Chat op Facebook, Instagram, Google business, website en WhatsApp. Iedere businesskans laten wij op 1 inbox bij jou binnen komen, indien gewenst direct in jouw CRM. Zo stijgt de conversie, creëer je een veel hogere klanttevredenheid en werk je heel effectief.

 Kan ik Live Chat koppelen aan mijn CRM en CMS?

Om het leadproces zo gemakkelijk te laten verlopen, hebben wij er voor gezorgd dat we kunnen koppelen aan tal van CRM en CMS pakketten. De keuze aan volledig geautomatiseerde koppelingen breiden wij constant uit. Vraag gerust wat wij daarin voor jou kunnen betekenen, desnoods bouwen wij het voor jou.

Over MisterChat

Wat zijn de openingstijden van jullie?

Jouw online bezoeker veranderd in zijn gedrag. Circa 40% van zijn website bezoek gebeurd in de avonduren. Voor ons geen enkel probleem, wij zijn geopend van maar liefst 07.00 in de morgen tot middernacht 24.00.

Kan ik mijn gehele klantenservice uitbesteden?

Steeds meer opdrachtgevers kiezen voor het uitbesteden van allerlei zaken die hun groei in de weg kunnen zitten. Jouw klant wordt steeds veeleisender en daardoor waardevoller. Jij als ondernemer kan niet 24 uur per dag “aan” staan, hierdoor mis je veel kansen. Een externe klantenservice specialist van MisterChat kan jouw klant van het eerste contact tot het verwerken van de order faciliteren. Meer comfort en meer omzet voor jou als ondernemer.

Hoe transparant zijn jullie?

Wij houden van transparantie bij MisterChat. Van iedere businesskans krijg je een uitgebreid rapport in je mail waarmee je aan de slag kan. Iedere week ontvang je een uitgebreid dashboard met alles wat we voor jou gedaan hebben. Wat wil je nog meer!

Nog geen antwoord op jouw vraag?

Staat het antwoord dat jij zoekt er niet tussen? Geen enkel probleem! Wij zijn van 's ochtends 07:00 tot middernacht 24:00 bereikbaar voor al jouw vragen. Neem contact met ons op zoals jij dat wilt: per mail, telefoon of chat.