Logo / Huisstijl / Website / Brochure / Social media / Copywriting / Vastgoedmarketing
Op fietsafstand van Alblasserdam en UNESCO Werelderfgoed Kinderdijk met haar molens, realiseert T. Jacobs Holding BV de nieuwe norm in ontspannen en luxueus wonen aan rivier de Noord. In het gebouw de Residentie komen 8 nieuwbouwappartementen met parkeergarage en terrassen.
MM heeft dit project voorzien van een visuele identiteit. Na het logo en de stijl, is er een uitgebreide brochure gemaakt. Om het project onder de aandacht te brengen zijn er advertenties, social media campagnes en mailings ontworpen.
Een schitterende ligging aan het water met beroeps- en pleziervaart met uitzicht op negentien molens van Kinderdijk. Het bijzondere aan dit project zijn de luxe, ruime appartementen en penthouses.
De nieuwe stijl voor dit project hebben we gebaseerd op het high-end en industriele karakter van de Residentie. In het logo knipogen we naar de waterrijke omgeving en het uitzicht op de molens. De brochure hebben we een luxueus gevoel meegegeven door gebruik te maken van een gouden ringband. Daarnaast is de brochure voorzien van een volledig maatwerk cover voor het insteken van diverse documenten.
Melinda Prins — Creative
Naast het ontwikkelen van een passende projectstijl en identiteit, zijn ook verschillende marketingmiddelen ingezet om Residentie de Noord onder de aandacht te brengen. Met oog op de doelgroep, karakter van de appartementen en regio zijn er campagnes geactiveerd in de vorm van e-mailings en social advertenties.
Growing